قوانین و مقررات

  • کسانی که قصد شرکت همراه با ارائه مقاله در کنگره را دارند.
  • کسانی که فقط قصد شرکت در کنگره را دارند.

دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، دامپزشکی، تغذیه، بهداشت مواد غذایی ، صنایع و مواد غذایی، کشاورزی، شیلات و کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان تمامی رشته ها

  • گزینه ی « ثبت نام» را انتخاب فرمائید.
  • پس از آن اطلاعات کامل درخواستی را وارد و گزینه ی ثبت را انتخاب کنید.
  • پس از تکمیل فرم ثبت نام، می توانید از گزینه ورود، وارد حساب کاربری خود شوید ، توجه فرمایید که UserName (نام کاربری) همان کد ملی کاربر و PassWord (گذرواژه) توسط خود شما انتخاب می گردد.
  • لطفا جهت جلوگیری از هرگونه اشتباه، در فرآیند ثبت نام و ارسال و پذیرش مقاله؛ کد ملی، تلفن همراه و آدرس پست الکترونیک خود را صحیح و با دقت کامل وارد نمائید. در صورت وجود اشتباه در موارد بالا، عواقب آن به عهده شخص ثبت نام کننده است.
  • شما تنها یکبار مجاز به ثبت نام هستید ، و درصورت ثبت کد ملی نمی توانید برای دفعات بعدی ثبت نام جدیدی انجام دهید ، همچنین درصورت فراموشی رمز عبور می توانید از گزینه “رمز عبورم را فراموش کردم ” استفاده نمایید.
  • لازم به ذکر است برای بازیابی رمز عبور می بایست کدملی و پست الکترونیکی که هنگام ثبت نام در سامانه ثبت کرده اید وارد نمایید تا گذرواژه برای شما به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه ثبت نام ، پیامک گردد.

نکته: در فرم ثبت نام ، پر کردن قسمت های ستاره دار الزامی می باشد ، لطفا دقت لازم را بفرمایید زیرا پس از ثبت ، امکان ویرایش اطلاعات نمی باشد.

  • پس از ثبت نام شما میتوانید وارد ناحیه کاربری خود شوید و از قسمت “ثبت نام نهایی” نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایید.
  • پس از ورود به ناحیه کاربری ، با کد ملی شما حداکثر 5 مقاله مجاز به ثبت می باشد که در ابتدا با هزینه پرداختی ثبت نام ، 3 مقاله برای شما باز خواهد شد و درصورت نیاز به ارسال 2 مقاله دیگر نیازمند پرداخت هزینه مقالات اضافه می باشد.لازم به ذکر است برای محاسبه تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه ، کد ملی ملاک می باشد ، چنانچه شما در سایر نویسندگان مقاله ای هم باشید ، آن مقاله هم برای سقف ارسالی شما محاسبه می گردد.

 

  • راهنمای ارسال مقاله:
  • در بخش مقالات شما بایستی عنوان مقاله خود را به فارسی و انگلیسی وارد فرمایید.
  • پس از آن محور مورد نظر را از محور های کنگره انتخاب نمایید .
  • عنوان نویسنده مسئول به فارسی و انگلیسی وارد نمایید.
  • نوع ارائه مقاله خود را انتخاب نمایید ، دقت فرمایید امکان اعمال تغییرات پس از ثبت نمی باشد.
  • 4 نفر به عنوان سایر نویسندگان مقاله می توانند در یک مقاله شرکت نمایند که در وارد کردن کد ملی آنها دقت لازم را مبذول فرمایید زیرا در صورت در خواست سایر نویسندگان برای گواهینامه در صورت اشتباه وارد کردن کد ملی حق آنها از آن مقاله سوخت می گردد.
  • خلاصه (چکیده) مقاله به فارسی و انگلیسی را در کادر های تعیین شده بنویسید و توجه فرمائید در صورت آنکه تعداد حروف خلاصه مقاله بیشتر از 400 کلمه نباشد، سیستم آن را قبول نخواهد کرد.
  • پس از آن بر روی گزینه ی «ثبت » بزنید.

 

  • نکات کلیدی در رابطه با ارسال مقالات:
  • شخص ارسال کننده ی مقاله به عنوان نویسنده ی مسئول مقاله شناخته شده و تنها شخص نویسنده ی مسئول _ در صورت صلاحدید داور _ امکان بارگذاری مجدد مقاله را دارد.
  • پس از ارسال مقاله حداکثر ظرف مدت 21 روز کاری نتیجه توسط داوران اعلام و از طریق حساب کاربری پژوهشگر قابل مشاهده و پیگیری است.
  • به تمامی افرادی که نام آنها در مقالات باشد و ثبت نام کرده باشند، گواهینامه مجزا ارائه مقاله اعطاء خواهد شد و ترتیب اسامی نویسندگان در گواهی نامه درج نمی گردد. لازم به ذکر است برای دریافت گواهی می بایست ثبت نام شما بصورت (با مقاله) باشد تا بتوانید گواهی های مربوطه را دریافت نمایید.
  • در مقالاتی که دارای چند نویسنده هستند ارسال مقاله توسط نویسنده مسئول کافی
    می باشد
    و سایر نویسندگان نیازی به ارسال مجدد ندارند و ثبت نام آنها بصورت (با مقاله) می باشد و می توانند از ناحیه کاربری خود وضعیت مقالاتی که جزو سایر نویسندگان هستند را مشاهده نمایند.
  • توجه داشته باشید در مقالات ارائه شده به دبیرخانه ترتیب اسامی نویسندگان مطرح نیست و هر نفر می تواند حداکثر 5 مقاله به دبیرخانه کنگره ارائه و حداکثر 5 گواهی نامه بابت مقالات خود دریافت کند.
  • شرکت کنندگانی که مقالاتشان بصورت پوستر پذیرفته شود می بایست مقالاتشان را با سربرگی که در سایت قرار گرفته می شود به اندازه A2 آماده نمایید در روز کنگره به همراه خود بیاورید و در محلی که برای آنها مشخص می گردد جهت نمایش نصب گردد. (10 روز قبل از برگزاری فرمت تهیه پوستر و زمان و محل نصب پوستر به کسانی که می بایست پوستر ارائه دهند اعلام می گردد).
  • شرکت کنندگانی که مقالاتشان به صورت سخنرانی پذیرفته شود ، تا 10 روز قبل از برگزاری می بایست   Power point به دبیرخانه ارسال شود و آن را روز برگزاری کنگره در قالب CD جهت ارائه در پانل و زمان مشخص شده به همراه خود داشته باشند.

1- در بخش مقالات شما بایستی عنوان مقاله خود را به فارسی و انگلیسی وارد فرمایید.
2- پس از آن محور مورد نظر را از محور های کنگره انتخاب نمایید .
3- عنوان نویسنده مسئول به فارسی و انگلیسی وارد نمایید.
4- نوع ارائه مقاله خود را انتخاب نمایید ، دقت فرمایید امکان اعمال تغییرات پس از ثبت نمی باشد.
5- چهار نفر به عنوان سایر نویسندگان مقاله می توانند در یک مقاله شرکت نمایند که در وارد کردن کد ملی آنها دقت لازم را مبذول فرمایید زیرا در صورت در خواست سایر نویسندگان برای گواهینامه در صورت اشتباه وارد کردن کد ملی حق آنها از آن مقاله سوخت می گردد.
6- خلاصه (چکیده) مقاله به فارسی و انگلیسی را در کادر های تعیین شده بنویسید و توجه فرمائید در صورت آنکه تعداد حروف خلاصه مقاله بیشتر از 400 کلمه باشد، سیستم آن را قبول نخواهد کرد.
7- پس از آن بر روی گزینه ی «ثبت » بزنید.
8- توجه کنید فایل را اشتباها آپلود نفرمایید زیرا امکان ویرایش برای شما وجود نخواهد داشت.

1- جهت ارسال مقالات نیاز به واریز هزینه ی ثبت در کنگره می باشد.
2- شخص ارسال کننده ی مقاله به عنوان نویسنده ی مسئول مقاله شناخته شده و تنها شخص نویسنده ی مسئول _ در صورت صلاحدید داور _ امکان بارگذاری مجدد مقاله را دارد.
3- پس از ارسال مقاله حداکثر ظرف مدت 21 روز کاری نتیجه توسط داوران اعلام و از طریق حساب کاربری پژوهشگر قابل مشاهده و پیگیری است.
4- به تمامی افرادی که نام آنها در مقالات باشد و ثبت نام کرده باشند، گواهینامه مجزا ارائه مقاله اعطاء خواهد شد و ترتیب اسامی نویسندگان در گواهی نامه درج نمی گردد.لازم به ذکر است برای دریافت گواهی می بایست ثبت نام شما بصورت (با مقاله) باشد تا بتوانید گواهی های مربوطه را دریافت نمایید.
5- در مقالاتی که دارای چند نویسنده هستند ارسال مقاله توسط نویسنده مسئول کافی می باشد و سایر نویسندگان نیازی به ارسال مجدد ندارند و ثبت نام آنها بصورت (با مقاله) می باشد و می توانند از ناحیه کاربری خود وضعیت مقالاتی که جزو سایر نویسندگان هستند را مشاهده نمایند.
6- توجه داشته باشید در مقالات ارائه شده به دبیرخانه ترتیب اسامی نویسندگان مطرح نیست و هر نفر می تواند حداکثر 5 مقاله به دبیرخانه کنگره ارائه و حداکثر 5 گواهی نامه بابت مقالات خود دریافت کند.
7- شرکت کنندگانی که مقالاتشان بصورت پوستر پذیرفته شود می بایست مقالاتشان را با سربرگی که در سایت قرار گرفته می شود به اندازه 100*70 آماده نمایید در روز کنگره به همراه خود بیاورید و در محلی که برای آنها مشخص می گردد جهت نمایش نصب گردد. (15 روز قبل از برگزاری فرمت تهیه پوستر و زمان و محل نصب پوستر به کسانی که می بایست پوستر ارائه دهند اعلام می گردد).
8- شرکت کنندگانی که مقالاتشان به صورت سخنرانی پذیرفته شود ، تا 10 روز قبل از برگزاری می بایست Power point به دبیرخانه ارسال شود و آن را روز برگزاری کنگره در قالب CD جهت ارائه در پانل و زمان مشخص شده به همراه خود داشته باشند.